Communicatie

Communicatie

In deze training ga je kijken naar je eigen communicatie en die van anderen. Veel personen richten zich op de verwachtingen van anderen en zijn dus altijd aardig en vriendelijk. Daardoor vergeet je vaak wat je zelf wil en hierdoor liggen angst en negatieve gevoelens op de loer. Deze negatieve spiraal doorbreek je door geweldloze communicatie toe te passen. Je leert te vertrouwen op je eigen gevoelens en behoeften. Communicatie kun je eigenlijk pas écht begrijpen als je drijfveren, patronen en onderstromen in de communicatie leert herkennen en belemmerende overtuigingen leert veranderen. Het is belangrijk jezelf te blijven om autonoom te kunnen handelen.

Na afloop van de training:

  • Kun je in de praktijk effectiever communiceren, prettiger samenwerken en tactvoller feedback geven
  • Heb je kennis van het NLP-communicatiemodel
  • Heb je handvatten die je steeds weer kunt gebruiken om de methode van de geweldloze communicatie toe te passen
  • Heb je meer inzicht in je eigen behoeftes en grenzen
Voor wie

  • Verpleegkundigen
  • Verzorgenden
  • (Ziekenuis)apothekersassistenten
Informatie
  • Incompany
  • Op maat
  • €1495,- per training
  • maximaal 20 deelnemers
  • Accreditatie: 5 KABIZ punten
Neem contact met mij op over deze training



    • Kernwaarden
      Het helder voor ogen hebben van jouw kernwaarden helpt je bij het bepalen van jouw visie en die van jouw team zodat je gericht en vol zelfvertrouwen je doelstellingen kunt bepalen én halen.
    Wij gebruiken cookies om het surfgedrag op de website te analyseren.