Intervisie

Intervisie

Met intervisie krijg je inzicht in je eigen gedrag in voor jou lastige situaties. Door bewust te zijn van je eigen handelen krijg je meer grip op situaties en ben je in staat om meer invloed hierop uit te oefenen. 

Veilige en vertrouwde omgeving

We hechten grote waarde aan een veilige en vertrouwde omgeving tijdens de intervisie. Om te kunnen reflecteren is het namelijk van essentieel belang dat je volledig jezelf kunt zijn. Soms vragen we je om tijdens een intervisiebijeenkomst een stapje buiten je comfortzone te gaan. Zo leer je aanspraak te doen op ‘andere delen’ van jezelf en verruim je je kijk op situaties.

Vanzelfsprekend staan we voor een persoonlijke benadering en een open sfeer.

Opzet intervisie 

Voordat je naar de intervisie komt, denk je na over een casus die je kunt inbrengen. Tijdens de intervisiebijeenkomst is er ruimte voor 2 casussen. De intervisie wordt begeleid door Marlies of Rianne. We zorgen voor een gestructureerd verloop met een persoonlijk karakter. De techniek die we toepassen kan per keer verschillen. 

Ons aanbod

De intervisie bestaat uit minimaal twee bijeenkomsten per jaar. Waarom we dit zo doen? Wij vinden openheid en vertrouwen erg belangrijk en dat bereiken we niet met 1 sessie. De intervisiebijeenkomst duurt maximaal 3 uur per sessie. We geven de voorkeur aan een locatie buiten de eigen apotheek, zo ben je echt even weg van het werk en kun je je richten op jezelf. 

Voor wie

  • Zorgprofessionals
Informatie
  • Incompany of extern
  • Op maat
  • 8 tot 10 deelnemers
  • Accreditatie in overleg
Neem contact met mij op over intervisie



    • Samen beslissen over bijwerkingen
      “Zo’n bijwerking is vervelend, maar hoort erbij. Dat heb je al verschillende keren uitgelegd. Maar nu vraagt de patiënt alweer hoe het zit!“ Een training over kennis afgestemd op je gevoel: farmaceutische patiëntenzorg met Hoofd & Hart.
    • Medicatiebegeleiding in de 1e en 2e lijn
      “Je hebt alles geregeld, iedereen is op de hoogte wat er moet gebeuren. Waarom duurt het dan nog dagen voordat de patiënt met ontslag kan?“ Een training over kennis afgestemd op je gevoel: farmaceutische patiëntenzorg met Hoofd & Hart.
    • Farmaceutisch redeneren
      “Je kent de laatste richtlijnen uit je hoofd en tóch neemt die ene arts nooit een advies van je over“ Een training over kennis afgestemd op je gevoel: farmaceutische patiëntenzorg met Hoofd & Hart
    Wij gebruiken cookies om het surfgedrag op de website te analyseren.